قیمت تیرآهن کرمانشاه در مشهد

تیراهن یک عضو اصلی سازه ای افقی (مانند ساختمان یا پل) که از بارهای عمودی پشتیبانی می کند و از یک قطعه یا بیش از یک قطعه متصل به هم تشکیل شده است.نمونه هایی از تیرآهن در یک جملهدانش خود را با این مسابقه از The Times آزمایش کنید. از بایگانی ها در 18 آوریل 1989 ، گروههای ساختمانی آخرین تیر را در بالای مرکز جهانی 73 ایالت بین ایالتی 73 طبقه قرار دادند که به آن برج کتابخانه نیز گفته می شود. لس آنجلس تایمز ، “تیترهای امروز: یک قهرمان جنگ جهانی دوم به خانه می آید” ، 16 آوریل 2021 تیر فلزی که سقف اتاق نشیمن را نگه می دارد نیز یک تیر صعود کننده است و دارای مهار است تا میهمانان بتوانند پایین بروند. – Burkhard Bilger ، نیویورکر ، “هنر ساختن غیرممکن ها” ، 23 نوامبر آنر ماری دونگان ، شهردار سابق ، با کمک روحانی دین کاوراس ، آن باریکه تیر فلزی را جستجو و دریافت کرد. – کلیولند ، “بقایای مرکز تجارت جهانی یک افتخار دریافت می کند: تاریخ و داده های Olmsted” ، 2 نوامبر این مستند ساختاری شل ، تراژیکومیک دارد و از صحنه های مسخره ای تشکیل شده است که در آن پدر سرحالش به طرز فریبنده ای می میرد – کولر بر روی سرش می افتد ، برش های کمربند شل گردن او را باز می کند ، اتومبیلی به او برخورد می کند. قیمت تیرآهن کرمانشاه در مشهد

پل های تیرچه

پل های تیرچه ای از نظر ساختار ساده ترین نوع پل هستند و از تیرهای فولادی به شکل مقطع I یا قسمت جعبه ای تشکیل شده اند که به ترتیب پل تیر فلزی یا پل تیرچه جعبه ای نامیده می شوند. پل های تیرچه ای از دال های عرشه ای که وسایل نقلیه و افراد روی آن عبور می کنند. قیمت تیرآهن در مشهد از تیرهای اصلی پشتیبانی کننده از تخته های عرشه تشکیل شده اند. صفحات عرشه شامل صفحات عرشه RC ، صفحات عرشه فولادی ، صفحات عرشه کامپوزیت و صفحات عرشه PC می باشد. پل هایی که تخته های عرشه و تیرهای اصلی برای مقاومت در برابر بارها با هم کار می کنند ، پل های کمربندی کامپوزیتی و پل هایی هستند که برای مقاومت در برابر بارهای با تیرهای اصلی طراحی شده اند ، پل های غیر مرکب تیرچه ای نامیده می شوند. به طور کلی دهانه های موثر در حدود 25 تا 150 متر اعمال می شود ، اما پل Costa e Silva (برزیل) با طولانی ترین دهانه موثر 300 متر ساخته شد. مهندسی JFE بیشترین تجربه را در ساخت و ساخت پلهایی از این نوع دارد.قیمت تیرآهن کرمانشاه در مشهد

پل های کامپوزیتی چند تیر

پل های چند تیرچه یکی از متداول ترین انواع پل کامپوزیت با دهانه متوسط در انگلستان است. ساخت و ساز از چند تیر برای تک دهانه ها و برای دهانه های چندگانه مداوم استفاده می شود ، و به ویژه در مواردی که عمق ساخت و ساز محدود باشد بسیار موثر است. این مقاله شرح ویژگی های این نوع پل ها را ارائه می دهد و برخی از ملاحظات مربوط به طراحی سازه را معرفی می کند.

پیکربندی پل چند تیرچه

در ساخت و سازهای چند تیر ، تعدادی از تیرهای صفحه ای طولی با اندازه مشابه با فاصله یکسان از عرض پل مرتب شده اند  همانطور که در مقطع معمولی زیر نشان داده شده است. دال عرشه بطور عرضی بین تیرهای طولی و کنسول ها به صورت عرضی در خارج از تیرهای بیرونی قرار دارد. تیرها در تکیه گاه ها و در برخی از موقعیت های میانی با هم مهار می شوند. عمل ترکیبی بین دال عرشه بتن مسلح و تیرهای طولی با استفاده از اتصالات برشی جوش داده شده بر روی فلنج های بالای تیرهای فولادی حاصل می شود.قیمت تیراهن چیدمان نشان داده شده در تصویر زیر در مواردی که از قالب دائمی استفاده می شود متداول است و چهار تیرچه با عمق مساوی و با یک سطح دال را نشان می دهد که به دنبال سنگ فرش جاده است. یک مسیر پیاده روی آستانه در دو طرف یک واگن تک خطه وجود دارد و موانع مهارکننده / مهارکننده بر روی تیرهای لبه نصب می شوند.قیمت تیرآهن کرمانشاه در مشهد

تیرهای طولی

تیرهای فلزی معمولاً دارای تیرهای صفحه ای I-section هستند. برای دهانه های کوچکتر ، می توان از تیرهای مقاطع نوردی (تیرهای جهانی) استفاده کرد ، اما به دلایلی که در زیر بحث شد ، امروزه بندرت از نورد به ندرت استفاده می شود. معمولاً قیمت تیراهن فاصله تیرهای بین 3.0 تا 4.0 متر از یکدیگر فاصله دارد و بنابراین ، برای یک پل متحرک معمولی دو لاین ، چهار تیرچه در نظر گرفته شده است. این مناسب دال عرشه است که باید بارهای عمودی را از چرخ ها توزیع کند.قیمت تیرآهن در مشهد

تیرهای صفحه ای

استفاده از تیرهای صفحه ای باعث می شود تا مقاطع تیرچه متناسب با بارهای حمل شده در موقعیت های مختلف در امتداد پل تغییر کند. طراح آزاد است که ضخامت وب و اندازه فلنج را متناسب با نیروهای داخلی در موقعیت های مختلف در طول دهانه انتخاب کند ، اگرچه باید به خاطر داشت که تغییرات زیادی ممکن است منجر به صرفه اقتصادی نشود ، به دلیل کار ساخت اضافی . اتصالات گران هستند ، چه با پیچ و مهره و چه با جوش.

اغلب اوقات ، تیرهای دارای فلنج موازی هستند ، یعنی عمق آنها ثابت است. با این وجود ، با استفاده از تیرهای صفحه ای ، طراح می تواند عمق تیرچه را در طول آن تغییر دهد. برای دهانه های طولانی تر ، افزایش عمق تیرچه بر روی تکیه گاه های میانی کاملاً معمول است. برای دهانه های زیر 50 متر ، انتخاب (عمق ثابت یا متغیر) اغلب توسط زیبایی انجام می شود. بالای 50 متر ، عمق متنوع ممکن است اقتصاد را به دلیل صرفه جویی در وزن ممکن در مناطق میان شهری ارائه دهد. تغییر عمق را می توان با هانگون مستقیم (تیرهای مخروطی) و یا با انحنای فلنج پایین به دست آورد. تار شکل ، یا برای یک تیر عمق متغیر یا عمق ثابت با یک چوب عمودی ، با برش پروفیل در حین ساخت به راحتی حاصل می شود. به طور کلی ، شبکه ها دارای نسبت عمق / ضخامت زیادی هستند و این امر منجر به نیاز به سخت کننده های وب عرضی متوسط ​​در مناطق دارای برش زیاد (نزدیک تکیه گاه ها) می شود.قیمت تیرآهن کرمانشاه در مشهد

 

خیلی اوقات ، به دلایل ظاهری ، بیرونی ترین تیرها به صورت مقطع J طراحی می شوند. فلنج پایین فقط در قسمت داخلی وب کار می کند. درخواست برای این جزئیات ناشی از عدم تمایل به مقاومت در برابر فلنج است ، اگرچه تفاوت قابل توجهی وجود ندارد و این تمایز توسط بسیاری از افراد مورد توجه قرار نمی گیرد. قیمت تیراهن استفاده از چنین بخشی جلوه های پیچشی را ایجاد می کند (زیرا مرکز برشی خارج از خط وب است) که در هنگام طراحی و ساخت نیاز به بررسی دقیق دارد ، و مجازات قابل توجهی در هزینه ها باعث افزایش خطرات در هنگام ساخت می شود.قیمت تیرآهن کرمانشاه در مشهد

 

همچنین ، بعضاً از تیرهای جعبه ای نسبتاً کوچک در ساخت و سازهای چند تیر استفاده می شود. تیرهای جعبه ای به دلیل سختی پیچشی زیاد و هزینه بالای ساخت به طراحی خاصی نیاز دارند. در مورد هزینه های ساخت و ساز ممکن است از پیمانکاران فولاد مشاوره گرفته شود.قیمت تیرآهن کرمانشاه در مشهد